Gyümölcsöző Együttműködés

 
 

Támogatás

A megvalósított rendszerek második és harmadik szintű támogatásához (second, third level support) is segítséget nyújtunk, amely magában foglal minden szükséges szolgáltatást, ami az SLA (Megállapodás a szolgáltatás mértékéről) teljesítéséhez szükséges:

Esetkezelés

  • Ellenőrizzük, hogy minden szükséges információ rendelkezésre áll-e
  • Kiszűrjük azokat az eseteket, melyeket duplán jelentettek be
  • Továbbítjuk az eseteket a megfelelő csoportok felé

Incidens kivizsgálás

  • Az incidensek osztályozása (programhiba, felhasználói beállítások, problémakezelés stb.)
  • Hivatkozás a Gyakran Ismételt Kérdésekre vagy a tudásbázisra

Esetmegoldás

  • Esetek továbbítása a megfelelő helyre
  • Incidensek lezárása
  • A megoldás felvitele a tudásbázisba
  • A teljesítmény mérése az SLA alapján