Gyümölcsöző Együttműködés

 

Modern Vállalkozások Programja

  

modern-vallalkozasok-programja-logo
  

yourcall

Innovatív, teljes körű call center megoldás, mely telepítési igény nélkül, a böngészőből elérhető

 

A YourCall funkciói

 

Kampánytervező funkciók lehetővé teszik a kampány nevének, időtartamának, szereplőinek definiálását. Beállítható, hogy a kampány aktív vagy inaktív státuszban van.

Adatbázis/címlista menedzsment funkciók segítenek abban, hogy a célcsoportot definiáljuk, majd a kész adatbázist feltölthetjük a YourCall-ba Excel formátumban. A YourCall segít az azonnali riport segítségével képet adni arról, hogy sikerült-e minden rekordot feltölteni, hány rekordban van hiba, a telefonszámok jók-e a feltöltendő adatbázisban. A rendszer lehetőséget ad a rátöltésre is.

Vizuális script-tervező funkciók támogatják a kampánymenedzser munkáját. Megtervezzük azokat a kérdéseket, – egyszeres, többszörös választás – mondatokat, amit az operátor használ a kommunikáció során. Meghatározhatjuk az egyes oldalak közötti ugrásokat, így a teljes kommunikáció egyes elemeit modellezhetjük. A szövegbe beszúrhatunk nevet, számot, szöveget, ami a feltöltött adatbázisunkban szerepel. A már kész forgatókönyvet tesztelhetjük a script szimuláció segítségével illetve átmásolhatjuk más kampányba. Híváseredményeket előre definiálhatunk, hogy a statisztikában testreszabott eredményeket kapjunk.

Admin menüpont alatt megadhatunk különböző szerepeket, ami az operátor, szupervisor, admin, üzletkötő, naptárfelelős. Az egyes szerepkörökhöz különböző felületek tartozhatnak. Az operátort a szupervisor kiléptetheti a rendszerből a távmunka során.

Hívás funkciók segítségével választhatunk, hogy manuálisan, vagy prediktív módon hívjuk az adatbázisban lévőket. Online belehallgathatunk a beszélgetésbe, akár át is vehetjük a beszélgetést. Minden beszélgetés hangrögzítésre kerül, amit felhőben tárol a rendszer és bármikor visszahallgatható.

Mérés menüpontok lehetővé teszik, hogy valós idejű kiexportálható információkat kapjunk a kampány adatairól, az operátorok tevékenységéről és a hívásokról. Az adatexportokból könnyen összeállítható egy Excel kimutatás, pivot.

Ügynök menedzsment modul támogatja az időpont-egyeztető kampányok folyamatépítését. A személyes tanácsadó látja a YourCall naptárában a call center által adott időpontokat. A rendszer automatikusan e-mailt küld a tanácsadónak, ha bekerül a naptárába az időpont.

CRM logika szerint történik a kampánykövetés. Valamilyen szabály beállítása után automatikusan indul egy másik kampány. Pl. a nem fizető ügyfeleket hívja vissza a rendszer. Az ügyfelek históriáját és minden adatát ügyfélszinten tároljuk.

Bővebben

 

Referenciák

astra_biztosito
Astra S.A. Biztosító Magyarországi Fióktelepe
printy_class
Printy Class Kft.
recruit
RecruIT Kft.


Költségek*


Induló Költség
Egyszeri kedvezményes 250 000 Ft + ÁFA bevezetési költség mely tartalmazza a kulcsfelhasználók oktatását.

Rendszerhasználati díj
YourCall rendszer kedvezményes rendszerhasználati díja: 4,98 Ft/perc + ÁFA/fő, vagy fix havi díj: 24.999 Ft + ÁFA/fő.
A díj mind a kimenő, mind a bejövő rendszerhasználatra vonatkozik. A rendszerhasználati díj felhasználónként a rendszerben eltöltött idő alapján kerül elszámolásra.

Kedvezményes telekommunikációs díjak

Budapest hívásirány díja: 7,8 Ft + ÁFA
Vidék hívásirány díja: 9,8 Ft + ÁFA
Mobil hívásirány díja: 23,8 Ft + ÁFA

A telekommunikációs költség a hívásban töltött idő és annak hívásiránya alapján kerül elszámolásra

A szolgáltatáshoz kapcsolódó kedvezmény egyedi kedvezmény, azt kizárólag a www.vallalkozzdigitalisan.hu oldalon regisztrált megoldáskereső vállalkozások érvényesíthetik

 

Regisztrálok a kedvezményért!

 

Kapcsolattartó

Ács Péter
+36 30 587 3316
Acs.Peter@grape.hu

 

*Jelen információk tájékoztató jellegűek, nem minősülnek ajánlattételnek, a konkrét szerződéses feltételek a partnerekkel kötendő egyedi szerződések alapján kerülnek kialakításra.