Gyümölcsöző Együttműködés

 
 

Grape Chatbot alkalmazás Microsoft technológiai alapokon

A kiélezett versenyhelyzet és egyre inkább fokozódó ügyféligény közepette egyre jobban előtérbe kerül az egyes vállalatoknál (legyen az nagyvállalat avagy kkv.) az ügyfélélmény fokozása, illetve az ügyfél lojalitásának ,elköteleződésének növelése a legkorszerűbb informatikai technológiák és alkalmazások felhasználásával.

A digitális transzformáció egyre inkább előtérbe helyezi a fejlett infokommunikációs technológiák használatát, és érezhető nyomás alá helyez minden olyan ügyfélélmény megközelítést (pl. Interactive Voice Response alapú call center megoldások), ami már nem teljeskörűen felel meg a modern kor követelményeinek.

Amennyiben Ön perszonalizált ügyfélkapcsolatot kíván létesíteni Ügyfeleivel és erre a legkorszerűbb technológiát kívánja használni az ügyfélélmény fokozása, valamint az ügyfél lemorzsolódás megállítása végett, úgy Önnek ajánljuk a Grape Chatbot megoldást.

A Grape Chatbot alkalmazás a Microsoft Bot Framework publikus felhő szolgáltatásain alapulva biztosít lehetőséget, hogy a Vállalatok Ügyfeleiket testre szabottan, a legelterjedtebb közösségi media applikációkba (Facebook Messenger, Twitter, vagy Viber) ágyazottan  szólítsák meg és menedzseljék a nyújtott termékek vagy szolgáltatások hatékonyabb igénybevételét, vagy akár céges image-ük, brand-jük építése végett chatbot alkalmazásra építve biztosítsák Cégük PR alapú piaci jelenlétét (pl. közösségi kollaboráció események, versenyek, játékok alkalmazásával).

Tapasztalatunk alapján a chatbot alkalmazás jelentősen felgyorsítja az interakciót Ügyfél és Vállalat között, legyen szó információ szerzésről, vagy akár termék vagy szolgáltatás igénybevételéről (tranzaktálásról), miközben a perszonalizált üzenetek küldésével egy sajátosan különleges ügyfélélményt valósít meg azáltal, hogy az ügyfelek korábbi tranzakciói, bejegyzései historikusan rendelkezésre állnak és azok segítségével a rendszer mesterséges intelligencia révén képes legjobb ajánlásokat megfogalmazni az Ügyfél felé.

Grape Solutions Zrt. referencia-munkái, koncepciói Chatbot alkalmazást illetően:

  • Viala Kft. – Foodpanda/NetPincér ételrendelési folyamat chatbot alapokon
  • Wizzair Hungary Kft – Wizz Flightbook repjegy foglalás chatbot alapokon
  • Telenor Zrt. – Incidens kezelő rendszer chatbot alapokon

 

A Chatbot alkalmazásunk HealthBot néven (egészségügyi szcenáriókra, folyamatokra optimalizált chatbot alkalmazás) az idén az 1. Helyezést szerezte meg Az Invitech Innomax 2017 Business elnevezésű díjkiosztón, ahol a leginnovatívabb IT megoldások szálltak harcba egymással.

Grape Chatbot alkalmazás kulcs funckcionalitások:

  • Legelterjedtebb közösségi media app-okkal való teljeskörű integráció/ágyazottság (1 fejlesztés, multiple közösségi media csatorna elérés)
  • Mesterséges Intelligencia Microsoft LUIS (Language Understanding Intelligence Service) és MachineLearning alapú robosztus technológiai alapokon
  • A megoldás a Microsoft Azure publikus felhőszolgáltatási környezetben fut, így jelentős költség-megtakarítás és hatékonyság javítás érhető el a hagyományos (on-premise) rendszerekkel szemben
  • A rendszer akár exponenciálisan növekvő tranzakció számokkal is kényelmesen megbírkozik a végtelen rugalmas rendszer skálázódás folytán