Gyümölcsöző kapcsolat

 
 

WIZZ AIR

A Wizz Air jelenleg több mint 380 útvonalat kínál 21 bázisról, 112 desztinációra, 38 országban. A Wizz Air értékközpontú légitársaság. A legmodernebb technológiákra támaszkodva biztosítja a szolgáltatásaik minőségét, a nyomtatott jegy nélküli, valamint költség- és idő hatékony utazást. Az útvonalhálózatot folyamatosan bővítik, újabb és újabb városokkal növelve az elérhető úti célok számát. „A Grape Solutions Wizz Air fejlesztő csapata 100 százalékosan felkészült, ügyfélorientált szakemberekből áll, akik meggyőződésünk szerint mind szigorú etikai szabályok alapján dolgoznak, kiváló csapatszellemben. Úgy gondolom, éppen ez a közös szemléletmód alapozza meg partnerünkkel, a Grape Solutions Zrt. –vel, azt a gyümölcsöző együttműködést, ami már 2008 óta köti össze cégeinket.” –mondta el Győrfi Dániel, a Wizz Air E-commerce rendszerekért felelős menedzsere, majd folytatta: „Együttműködésünk égisze alatt jelenleg jegyfoglaló rendszerünket és a gépjármű bérlést biztosító rendszerünket közösen hívtuk életre. A jegyfoglaló rendszer május 19- ei próbatételén bizonyította, hogy egy nap leforgása alatt rekord számú jegy értékesítésével járó kiemelkedő terhelés sem okoz problémát rendszerünknek. Hatékonyságát pedig tükrözi az is, hogy a tavalyi évhez képest értékesítési mutatóink meredeken emelkedtek a 2015 –ös évben.” További közös eredmény az ülőhely-kiosztó rendszer kifejlesztése, ami a székfoglalásokat teszi hatékonyabbá az értékesítési csatornák számára. A Grape Solutions szakembereivel közös fejlesztés volt a Wizz Air weboldalának testreszabása mellett a speciális „scraping detection” és „fare utility” rendszerek kialakítása, csakúgy, mint a CMS rendszer, valamint a konfigurációs adatbázisok felépítése, optimális kezelése. A jelenleg futó közös projektekben is azon dolgoznak, hogy innovatív és költséghatékony megoldásokat találjanak az informatika területén is, ezzel növelve a Wizz Air utasainak elégedettségét.